Forum Abused Majesty
Forum Abused Majesty
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

to chyba jakiś nowy salon bo nigdy nie słyszałam

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abused Majesty Strona Gwna -> News
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 733
Przeczyta: 0 tematw

Skd: Finland

PostWysany: Nie 1:45, 06 Kwi 2014    Temat postu: to chyba jakiś nowy salon bo nigdy nie słyszałam

A co do wymiotów, nie wiem za bardzo od czego to zależy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Początkowo jak zobaczyła ofertę w Grouponie za tak niską cenę pomyślałam - a skorzystam ale jak poczytałam ,że mogę sobię zrobić wcale nie dobrze tylko źel zrezygnowałam .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ząb bolałni bolał nie miłosiernie a z nim głowa , szczeka , ramie ucho i chyba jeszcze paznokcie..... [link widoczny dla zalogowanych] KOSMETOLOG
a co takiego szokującego jest w tym? Sporo czasu minelo. Jestem w 22 tygodniu ciąży i lekarz przepisał mi Gynalgin. miłego dnia Po za tym kilka lat temu miałam niewielki wypadek na nartach (zjechałam na plecach z dużą szybkością po dość stromym i niezbyt płaskim stoku). [link widoczny dla zalogowanych]
jakbym takie mial to ciagle bym sie nimi bawil Po zabiegu nie spuchłam ani trochę. Pielegnacja to sól fizjologiczna/ morska /azulan / octenisept ! Tally Wejll, Camaieu.... Powodzenia Ja się chwilowo nie mierze i nie waże Jednak nie sądzę aby było poniżej 79kg w polotach do 80kg pobił mnie ostatni chłopak i mam teraz blizne na czole smaruje ją contractubex-em i się zmniejsza tylko robie to 6 razy dziennie albo i częściej laserowo też można dobry dr.jest w katowicech Wielgus ide do niego w lutym to napisze jaki efekt .powodzenia w leczeniu waszych.Zrobiłam sobie grzywke w sumie teraz są modne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak więc 3 godziny w pracy jestem ładna później już nie bardzo, a wszędzie sa lustra - czasami można sie dobić.
[link widoczny dla zalogowanych]
chyba nie muszę dodawać, że byłam przerażona co do konsekwencji zarażenia toksoplazmą w trakcie ciąży. Jestem już po dwóch zabiegach w slaonie Delux w Bielsku-Białej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

JETHON!), robionego wlasnie w MODEL - MED. [link widoczny dla zalogowanych] doktor Daniel Furmanek i M.
ja dopiero 4 dzien ja stosuje ale juz mam dośc jajek Fuj:! Wiec na mnie chyba nic nie dziala i strasznie mnie to wkurza i wprowadza w bezradnosc. a do tego jesli jeszcze udaje ze jest macho- zgroza pelna. Wielkie zdarzają się zbyt rzadko i jeśli nie gromadzisz tych drobnych, to w końcu i te wielkie nic już nie znaczą. Mam 32 lata. [link widoczny dla zalogowanych]
ministerstwa i ambasady w W-wie. ja brałam gynalgin jakieś dwa tygodnie temu i do tej pory wylatuje ze mnie ta papka razem z krwia we wtorek pojde do ginekologa ale do tej pory to mnie chyba szlag trafi I już miałam dosyć tego opowiadania. widać że są swietnie wyszkoleni. Też szukałam informacji na temat Long Staż. Myślę , że nie miałaś owulacji tak wynika z testu . Dzidziuch,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak masz jakies pytania , napisz.
[link widoczny dla zalogowanych]
Problem wrastajacych paznokci likwiduje PODOLOG, poszukaj takiego w swojej okolicy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeżeli chodzi o moje dzisiejsze samopoczucie to bywało lepiej....., kurcze chyba brakuje człowiekowi słońca??? [link widoczny dla zalogowanych] ładniorku szkoda Fajnie by było to ale wiadomo kilka dni co to jest
To jest prawda ? większości z was dom to azyl, miejsce do którego chcecie wracać, ale u mnie jest inaczej Ja tez tak miałam, byłam nawet przekonana ze jednak dostanę okres - bo w dniu kiedy miałam dostac@ zrobiłm test i był negatywny - a jak się potem okazało byłam już w 4 tc. Nie zeby czarne były złe, ale mi to akurat nie pasowało. Sonia [link widoczny dla zalogowanych]
weszlam zeby sie czegos dowiedziec ale w odroznieniu od innych for-jestem strasznie zniesmaczona glupimi komentarzami, obrzucaniem sie nawzajem zlosliwosciami itp.Poziom forum jest mierny a to dzieki wam uzytkowniczki.Dziwie sie ze moderator go nie zamknal.Zenada. Dziewczyny róbcie kontrolne cytologie, raz na rok. Równiez takiego zdania była pani ortodontka , która powiedziała ,że przez ten migdał , a w zasadzie przez to ,że oddycha buzią , ma tzw. O ile w Polsce do przemocy w rodzinie dochodzi w 25% przypadkach, to tak mysle ze 80% to nie jest zanizona liczba. Czy też ją lubicie? zgadzam sie z antymuslim poza jednym - nie wyzywajmy bogow innych religii, to nie jest ok, ci ludzie wierza ze Mahomet jest taki nie inny i uszanujmy to, co nei znaczy ze musimy to pochwalac, bo pochwalac fanatyzm religijny w tym przypadku byloby idiotyczne, nie musimy pochwalac tego co religia im nakazuje, ale wypadaloby sie o niej wypowiadac z jakims respektem. Stopniowo zwiekszajac dawke organizm sie przyzwyczaja i po kilku dniach zażywania dawki max - objawy uboczne sa juz łagodniej odczuwalne .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

brak okresu, mdlosci (sadze ze za wczesnie), temp w ciagu dn.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak w temacie, [link widoczny dla zalogowanych] woda
Ubielbiam spotkania z ludzmi i długie rozmowy. dzis zazylam pierwsza tabletke Lidy.chcialam sie do was dolaczyc mam nadzieje ze nie macie nic przeciwko. Jak ktoś jest zainteresowany prosze pisać nr gg-41-89-494 no prosze PRZED JODOWANIEM jaka radosna az milo to fajnie ze wszystko poszlo tak szybko i spokojnie . Po długoletniej walce z bliznami po trądziku na twarzy metodą kwasów, neodermy i tym podobnych, dopiero w estime widzę efekty. [link widoczny dla zalogowanych]
Dwa dni pozniej zaatakowal meza, ktory go utlukl. Lubię ale poddalismy się i .. ja mam dopiero 25 lat,ale odchudzam sie cale zycie,ja nie wiem,ja to chyba w ciagu swojego zycia musialam zrzucic z kilkaset kilo!powaznie!! Może pokaż jej to forum, wszyscy tutaj rozumiemy co przeżywa osoba chora na bulimię, może będziemy w stanie pomóc. Przeszło mi po 2 dniach ale dostalam okresu i musiałam przerwać kurację. Pozdrawiam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abused Majesty Strona Gwna -> News Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin